HISTORIE NASZYCH KLIENTÓW

jak wiecie – świadczymy usługi reklamowe wyłącznie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wiemy, że to właśnie te jedno- lub kilkuosobowe zespoły czy też niewielkie lokalne firmy rodzinne najcześciej potrzebują dodatkowego wsparcia w doborze odpowiedniej strategii reklamowo-sprzedażowej. Z wielką dumą oraz radością dzielimy się historiami sukcesów naszych klientów. Wiele z nich jest bardzo inspirujących i być może, któraś będzie dla Ciebie odpowiednią wskazówką lub impulsem do ulepszenia czegoś w Twoim biznesie. Zachęcamy do lektury kilku wybranych ↓

Momtobe to polska manufaktura bielizny z rodzinnymi tradycjami, szyjąca z myślą o Mamach. Marka może poszczycić się niebanalnymi krojami i nowoczesnym designem, idealnym dla współczesnych kobiet. Naszym zadaniem było stworzenie sklepu internetowego, który miał zastąpić swojego nieresponsywnego i niedostosowanego do obecnie panujacych standardów poprzednika, a także ułatwić wybór odpowiedniego biustonosza.

ZAKRES PRAC:

  • stworzenie spójnego wizerunku firmy poprzez nowy design strony
  • zaprojektowanie nowego, responsywnego e-sklepu z bielizną dla Mam na platformie Woocommerce
  • konfiguracja wybranych metod e-płatności w e-sklepie
  • integracja z InPost paczkomaty oraz innych wybranych metod wysyłki
  • wdrożenie analityki internetowej (Google Analytics)
  • przygotowanie witryny do prowadzenia działań reklamowych (FB Ads, Google Ads, itp.)
  • integracja z Zakupami na Instagramie
  • przygotowanie zapisu do newslettera wraz z wprowadzeniem automatyzacji (kod zniżkowy za potwierdzenie subskrypcji)
  • pozycjonowanie witryny (sitemap)
  • opracowanie Regulaminu e-sklepu, Polityki prywatności sklepu

Ela prowadzi swój sklep z odzieżą i akcesoriami dla mam od ponad 10 lat. Pomysł na jego stworzenie narodził się wraz z przyjściem na świat jej pierwszego dziecka – wówczas odkryła, że na rynku brakowało modnej i jednocześnie wygodnej odzieży dla przyszłych mam. Z czasem, kiedy obecność w e-świecie stała się koniecznością, a Allegro przestało generować sprzedaż, Ela podjęła decyzję o polepszeniu swojej widoczności i umocnieniu swojej pozycji w sieci, a my przygotowaliśmy dla niej kampanie reklamowe w Google, na Facebooku oraz skonfigurowaliśmy możliwość oznaczania produktów na Instagramie.

 

ZAKRES PRAC:

  • skonfigurowanie Centrum Sprzedawców Google (Google Merchant Centre)
  • skonfigurowanie oznaczania produktów na Instagramie
  • przygotowanie + prowadzenie kampanii reklamowych na FB, IG
  • opracowanie + prowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google (reklama tekstowa, reklama produktowa)
  • opracowywanie tekstów na bloga (SEO copywriting)

Kazek & Agnieszka prowadzą swój sklep z oświetleniem od ładnych paru lat i o handlu tradycyjnym wiedzą naprawdę sporo. Zadanie, które nam powierzyli było naprawdę obszerne – od odświeżenie wizerunku firmy po… stworzenie nowego, łatwego w obsłudze e-sklepu, który umożliwiłby im samodzielną sprzedaż i częściowe uniezależnienie się od Allegro pobierającego wysokie prowizje od każdego sprzedanego przedmiotu.

ZAKRES PRAC:

  • rebranding marki – stworzenie spójnego wizerunku firmy poprzez nowy design strony
  • zaprojektowanie nowego, responsywnego e-sklepu z oświetleniem na platformie Woocommerce
  • migracja domeny do innego dostawcy hostingu
  • konfiguracja wybranych metod e-płatności w e-sklepie
  • instalacja niezbędnych wtyczek oraz certyfikatu SSL
  • opracowanie Regulaminu e-sklepu, Polityki prywatności i F.A.Q
  • odświeżenie FanPage’a sklepu na Facebooku oraz uruchomienie modułu sklepu bezpośrednio w portalu
  • prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku (Dynamic Product Ads)
  • konfiguracja Google Merchant Center oraz uruchomienie kampanii produktowej (Google Shopping)
  • konfiguracja i dodanie oferty sklepu do porównywarki cen Ceneo

Posłuchaj naukowca to nowa pozycja w podcastowej bibliotece, stworzona przez stowarzyszenie „Rzecznicy Nauki” przy wsparciu Polskiego Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Strona miała być wizytówką projektu, umożliwiająca potencjlanym nowym słuchaczom zasubskrybowanie podcastu na wybranej przez siebie platformie (Spotify, Apple Podcasts oraz Google Podcasts). Dodatkowo każdy nowy odcinek posiada swoją stronę (wpis) z jego krótkim opisem oraz osadonym odtwarzaczem Spotify, pozwalającym na bezpośrednie przesłuchanie z poziomu strony.

ZAKRES PRAC:

  • zaprojektowanie reponsywnej strony-wizytówki podcastu (WordPress)
  • instalacja certyfikatu SSL
  • opracowanie układu dla strony odcinka
  • bieżące zarządzanie i publikacja nowych treści

Ola to przede wszystkim zapalona i niesamowicie utalentowana perkusistka ale też osoba, która czerpie radość z nauki innych. Do zrealizowania jej misji przybliżyła ją niedawno otwarta placówka, w której prowadzi szereg kursów muzycznych. Ola, wiedząc jak ważna jest obecność w e-świecie, powierzyła nam stworzenie nowej, responsywnej witryny oraz poprowadzenie kampanii reklamowej prezentującej oferowane kursy muzyczne na Facebooku. Efekty naszych działań prezentują się następująco…

ZAKRES PRAC:

  • przygotowanie mapy strony (menu, zakładki, podstrony)
  • zaprojektowanie nowej, w pełni responsywnej witryny ma na bazie dostarczonej zawartości (teksty, zdjęcia)
  • instalacja niezbędnych wtyczek gwarantujących bezpieczeństwo witryny
  • wdrożenie niezbędnego SEO
  • uzupełnienie profilu FB o usługi
  • stworzenie strategii reklamowej generującej kontakty na FB
  • uruchomienie i bieżąca obsługa kampanii reklamowej

Pomysł na otworzenie własnej manufaktury popcornu zrodził się w głowie Aleksandra ponad 4 lata temu. Efektem naszej współpracy jest zaprojektowanie & wykonanie pełnej identyfikacji jego produktu. Wspólnymi siłami udało nam się stworzyć sympatyczne logo oraz etykiety produktowe, które obecnie dumnie zdobią każde opakowanie ręcznie robionego popcornu, a efekty naszej pracy prezentują się następująco…

ZAKRES PRAC:

  • kompleksowa identyfikacja dla nowo powstałej marki
  • zaprojektowanie logo
  • zaprojektowanie etykiet produktowych ze składem i miejscem na kod kreskowy produktu oraz 6 etykiet prezentujących smaki dostępnych popcornów

 

Pan Grzegorz zajmuje się produkcją sprężyn od wielu lat i jest to dla niego nie tylko biznes, ale przede wszystkim tradycja rodzinna, którą pieczołowicie kultywuje. Trafił do nas z polecenia, co nas niezmiernie ucieszyło. Naszym głównym zadaniem było przede wszystkim zmiejszenie dotychczasowych kosztów reklamowych i zapewnienie Panu Grzegorzowi skuteczniejszej reklamy, tj. takiej, która trafi do faktycznie zainteresowanego klienta i zachęci go do zamówienia sprężyn właśnie u Pana Grzegorza.

ZAKRES PRAC:

  • instalacja certyfikatu SSL
  • aktualizacja polityki prywatności
  • konfiguracja Google Ads
  • zaplanowanie i uruchomienie kampanii w wyszukiwarkach (Google Search Network) opartej o branżowe słowa kluczowe